Ultimate TV sehpası, tv Sehpası, tv mobilyası, tv konsolu, TV Ayağı, Fuar Sehpası, TV Duvar askısı, TV tavan askısı aparatı,teşhir tipi açılı tv montaj aparatları sehpaları Sehpaları konsolları mobilyaları fiyatları, fiyatı

Yıllardır güvenle Alış-Veriş yaptığınız sitemiz ürün çeşitlerini artırmaya devam ediyor. www.Ultimate.com.tr, www.ultimate.com Ultimate Video Konferans TV Standları  TV Mobilyası Ultimate TV Stands

             Ana Sayfa          ► Fiyat ve Stok Bilgisi          ► Satın Alma          ► Ödeme Bildirme          ► Bayilik           Hakkımızda       ► İletişim

Garantili Ürünler

       

     Garanti kapsamındaki arızalı ürünü ne yapmalıyım ? Göndermem gerekiyorsa nasıl gönderebilirim ?

       Satın aldığım ürünler garantili mi ?

       Ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantilidir. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve servisleri tarafından yapılmaktadır.
       Arızalı ürünü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi     

       yada bizi arayarak, garanti kapsamında tamir yaptırabilirsiniz.

       Arızalı ürünleri Astech'e göndermeden önce ürününüzün servisleri aracılığı ile mi Astech aracılığı ile garanti işlemine sokulacağı

       konusunda e-mail ile bilgi alınız. Yetkili servislere gönderilen ürünlerin sonuçları beklenmekte ve zaman alabilmektedir.

       Astech'e gönderilen iade, arızalı, garantili ürünlerin kargo ücretleri tüketiciye aittir. Kargo ücreti ödenmeyen ürünler teslim alınmamaktadır.

       Ürün değişimi veya tamiri sonrası gönderilen ürünlerin kargo ücreti tüketiciye aittir.

 

       Satın aldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım ?

 

       Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri   

       tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti

       kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Yetkili servis bilgisine ürün garanti belgesinden, kullanım kılavuzundan ulaşabilirsiniz.

       Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

       Arızalı ürünlerinizi size en yakın yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar.
      

       Yeni aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım?

      

       Yeni aldığınız ürün arızalı çıkarsa  “arızalı yeni ürünler” kapsamına girer.
       Yetkili servis ağı bulunan, yetkili servislerin kurulumunu yapması gereken ürünlerin değişimi, yine yetkili servisler tarafından yapılmaktadır.

       Bu tip ürünlerin Astech'e gönderilmemesi, servislerden alınacak "değişim raporu" ile servis aracılığı ile değiştirilmesi gerekmektedir.

       (Beyaz Eşya, Bilgisayar, Taşınabilir Bilgisayarlar , Org, Piano vb.)

       Yetkili servis ağı bulunmayan ürünleri değişim talebiniz ile, Astech'e aşağıdaki şekilde ulaştırabilirsiniz.
 

       Yetkili servis ağı bulunmayan ürünleri "değişim işlemleri için", orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile

       doğrudan kargo ücretini ödeyerek Astech’e göndermeniz gerekir.

 

       (DİKKAT!) Değişimi talep edilen yeni arızalı ürünlerin mutlaka tüm aksesuarları ile eksiksiz, Ambalajları zarar görmeyecek şekilde paketlenip, kutu üzerinde

        herhangi yazı, koli bantı, Kargo etiketi olmadan gönderilmesi gerekmektedir. Lütfen göndereceğiniz ürünün kutusunu özenle ambalaj kağıdı ile paketleyerek

        kargoya veriniz. Aksi takdirde değişim işleminde problemler yaşanmaktadır. Göndereceğiniz arızalı ürünleri, problemleri bildiren bir not ekleyerek ve referans

        numaranızı belirterek gönderiniz.

        Gönderdiğiniz ürünler yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak değiştirilir veya onarılır, onarım yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak

        değişmektedir. Değişim ithalatçı firmanın stoklarına ve bir sonraki ithalat süresine göre belirlenir.  Astech mağdur olmamanız için

        tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli girişimleri yaparak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.

Gizem Ses ve Görüntü Sistemleri Tic. Ltd. Şti

  A S T E C H 

Görüş ve Önerileriniz için Satis@astech.com.tr  ,  Müşteri Hizmetleri

Bu sitedeki tüm marka ve semboller sahiplerine aittir.

Astech Group WebSites : www.tvstandi.com , www.tvstandlari.com