Ultimate TV sehpası, tv Sehpası, tv mobilyası, tv konsolu, TV Ayağı, Fuar Sehpası, TV Duvar askısı, TV tavan askısı aparatı,teşhir tipi açılı tv montaj aparatları sehpaları Sehpaları konsolları mobilyaları fiyatları, fiyatı |
|
Garantili Ürünler |
Garanti kapsamındaki arızalı ürünü ne yapmalıyım ? Göndermem gerekiyorsa nasıl gönderebilirim ? Satın aldığım ürünler garantili mi ?
Ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantilidir. Tamir veya değişim
işlemleri garanti veren firma ve servisleri tarafından yapılmaktadır.
yada bizi arayarak, garanti kapsamında tamir yaptırabilirsiniz. konusunda e-mail ile bilgi alınız. Yetkili servislere gönderilen ürünlerin sonuçları beklenmekte ve zaman alabilmektedir. Astech'e gönderilen iade, arızalı, garantili ürünlerin kargo ücretleri tüketiciye aittir. Kargo ücreti ödenmeyen ürünler teslim alınmamaktadır. Ürün değişimi veya tamiri sonrası gönderilen ürünlerin kargo ücreti tüketiciye aittir.
Satın aldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım ?
Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Yetkili servis bilgisine ürün garanti belgesinden, kullanım kılavuzundan ulaşabilirsiniz.
Yetkili Servis ile
problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz. Yeni aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım?
Yeni aldığınız ürün arızalı çıkarsa “arızalı yeni ürünler” kapsamına
girer. Bu tip ürünlerin Astech'e gönderilmemesi, servislerden alınacak "değişim raporu" ile servis aracılığı ile değiştirilmesi gerekmektedir.
(Beyaz Eşya, Bilgisayar, Taşınabilir Bilgisayarlar , Org, Piano vb.) Yetkili servis ağı bulunmayan ürünleri "değişim işlemleri için", orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile doğrudan kargo ücretini ödeyerek Astech’e göndermeniz gerekir.
(DİKKAT!) Değişimi talep edilen yeni arızalı ürünlerin mutlaka tüm aksesuarları ile eksiksiz, Ambalajları zarar görmeyecek şekilde paketlenip, kutu üzerinde herhangi yazı, koli bantı, Kargo etiketi olmadan gönderilmesi gerekmektedir. Lütfen göndereceğiniz ürünün kutusunu özenle ambalaj kağıdı ile paketleyerek kargoya veriniz. Aksi takdirde değişim işleminde problemler yaşanmaktadır. Göndereceğiniz arızalı ürünleri, problemleri bildiren bir not ekleyerek ve referans
numaranızı belirterek gönderiniz. değişmektedir. Değişim ithalatçı firmanın stoklarına ve bir sonraki ithalat süresine göre belirlenir. Astech mağdur olmamanız için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli girişimleri yaparak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır. |
Conrad Endüstriyel Ürünler İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti. A S T E C H Görüş ve Önerileriniz için Satis@astech.com.tr , Müşteri Hizmetleri Bu sitedeki tüm marka ve semboller sahiplerine aittir. Astech Group WebSites : www.tvstandi.com , www.tvstandlari.com |